2010 m. kovo 23 d., antradienis

Kepti obuoliai


Nusipirkote nelabai kam tikusius obuolius? Atsibodo įprastas obuolio skonis? Tada Jums kaip tik tinka kepti obuoliai!!! :)))

O šiaip prisiminiau kaip močiutė prieš kelias savaites nusipirko nelabai kokius obuolius (labai kietus), tai kad jų neišmesti - išsikepė. Aš atsimenu, kai maža buvau, man irgi kepdavo obuolius. Tai pamaniau, kodėl gi ne? Ir kaip tik tėtis atvažiavo aplankyt, atvežė visokių gardumynų (tarp jų ir obuoliai).

Internete prisiskaičiau visokiausių įmantrių receptų kaip tuos obuolius galima iškepti, bet pasinaudojau pačiu paprasčiausiu - močiutės patarimu. Ingridientus visada namie galima rasti pas kiekvieną, o ir pagamint labai paprasta.

Imam kiek tik širdis geidžia obuoliukų, nuplaunam, perpjaunam pusiau, išskaptuojam sėklas. Tada aš bėriau ant vienos puselės rudąjį cukrų ant viršaus, o ant kitos puselės šaukštelį medaus. Aš kepiau mikrobangų krosnelėj, bet aišku skaniau ir sveikiau kepti orkaitėje. Bet kam dėl vieno obuolio deginti šitiek elektros... :) Kai iškepa obuoliukai (matosi pagal cukrų/medų ir patį suminkštėjusį obuolį) galima užsibarstyti cinamono, kad gardžiau būtų :) Arba valgyti su šokolado kremu.
Tai vat toks labai paprastas receptukas, kai norisi kažko saldesnio ir nesinori išmesti obuolių, arba jie tiesiog yra atsibodę.

Skanaus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą