2010 m. vasario 27 d., šeštadienis

Tinginys

Kai norisi kažko greito, lengvai pagaminamo ir skanaus... :) Mano ir mano draugo mėgstamas skanėstas - tinginys! Senokai jau dariau, bet paskutinį kartą dar ir nufotografuot spėjau kol jis dar buvo nesuvalgytas :)) Tai nusprendžiau, kad visgi reikia įdėt ir šitą receptuką.

Daug kas deda į jį ir razinas ir dar visokį biesą, bet aš gaminu patį paprasčiausią ir mum jis pats skaniausias:
  • 100 gr.sviesto;
  • 2-3 valgomieji šaukštai tos karčiosios kakavos(nuo jos kiekio priklausys tinginio saldumas/kartumas);
  • vienas indelis kondensuoto pieno (naudoju rusišką, močiutė vis užtinka jį turguj, nes jis žymiai tirštesnis ir aišku, skanesnis, bet be abejo galima naudot ir esantį parduotuvėse );
  • du pakeliai sausainių Gaidelis (mėginau ir su kitokiais visokiais karameliniais ir t.t.,bet visgi skaniausia su paprasčiausiais Gaideliais).
Gaminimo eiga irgi labai paprasta:
Visus sausainius sulaužom, sutrupinam (kuo smulkiau-tuo geriau, bet ne į miltus :) mėginau naudot kažkada kombainą šitam reikalui, bet nepasiteisino - sutrupina per smulkiai). Tada ištirpinam sviestą, suberiam kakavą, išmaišom, kad neliktų gumuliukų, sudedam kondensuotą pieną, viską gerai išmaišom ir galiausiai viską supilam ant sausainių ir vėl maišom :) Gautą masę aš dedu į vadinamuosius užsegamus "sandwich bag'us", kiti deda į tuos pačius sausinių pakelius ar į paprastus maišelius. Svarbu gerai suspausti dedant, kad gautųsi kietas. Ir reikia šaldytuve palaikyti kelias valandas kol sustings iki norimo kietumo :)

SKANAUS!

Mmm... berašydama ir pati užsimaniau :)

2 komentarai:

  1. Na o cia tai sitas tinginys, kaip mudvi kartu dareme kai buvai visai mazute:)Pamenu labai smagu buvo tau, kai pirsciukai sulipo:):)Saunuole mergyte:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mes jį darėm kai aš maža buvau?? Nu geras :))) ir lygiai taip pat darydavom? Ar kažką kitaip dėdavai?

    AtsakytiPanaikinti