2009 m. gruodžio 30 d., trečiadienis

Pradžia

Sveiki visi būsimieji mano dienoraščio lankytojai :)

Atsiradau čia paskatinta vienos mielos panelės. Svečiavausi pas Ją ir ragavau labai skanius imbierinius sausainukus, paklausiau recepto, parodė man savo Sparnuotus kulinarinius džiaugsmus, pasiūlė ir man prisijungti prie skanumynų pasaulio :) Ir štai aš čia!

Mėginsiu pasidalinti su visais savo išbandytais virtuvės malonumais.

Myliu, bučiuoju,
Asta.

3 komentarai:

  1. Aha, o kad aš irgi čia savo visokius receptus rašau, tai jau nesiskaito, ane? Ot šikynė ;D***

    AtsakytiPanaikinti
  2. O, ir tu čia :))) kaip smagu :) parašei facebook'e, kad rašai dienoraštį, bet neįsimečiau į favouritus ir pamiršau paskui :) aš tai čia tik virtuvės malonumus dėsiu, atsibodo skalbti kojines viešai :) o ir nepasimes tokiu būdu visi receptai.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai kad ir aš nelabai skalbiu, tokie užslėpti labiau :) Bet pastaruoju metu irgi susikoncentravau labiau į receptus :)

    AtsakytiPanaikinti